Webcam/Estació meteo

Webcam

Imatge de l’arxiu del RACBSA
Disposem d'una webcam en la instal·lació de Montcada i Reixac amb la qual podem veure l'activitat de la màniga del vent i al seu torn, l'estat del cel. Si ets soci del nostre club i estàs interessat a rebre aquest servei, demana instruccions i accés de la pertinent aplicació mòbil Pegaso Plus a info@racbsa.org . Si tens un mòbil Android, descarrega't l'aplicació a https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mm.android.direct.pegasoPlus&pcampaignid=web_share Si tens un mòbil Iphone descarrega't l'aplicació a https://apps.apple.com/es/app/pegaso-plus/id553183867?platform=iphone
Imatge de l’arxiu del RACBSA

Estació meteo

Imatge de l’arxiu del RACBSA
També disposem d'una estació meteorològica en les nostres instal·lacions de Montcada i Reixac. Hi ha una altra estació meteorològica prop de les nostres instal·lacions de Montjuïc, amb les quals, podem saber la pertinent climatologia en el mateix moment. Podem obtenir la informació de tals estacions amb la següent aplicació per mòbil WeatherLink. WeatherLink per a Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.davisinstruments.weatherlink&pcampaignid=web_share WeatherLink per a Iphone: https://apps.apple.com/ec/app/weatherlink/id1304504954
Imatge de l’arxiu del RACBSA

A continuació us expliquem els passos a seguir per a poder veure les dades a través del vostre tel. mòbil: - Instal·lar l'App WeatherLink (Davis Instruments) disponible en IOS Apple Store i en Google Play Store - Crear un compte, tal com ens demana després de la instal·lació (opció crear compte) - Agregar el vostre correu electrònic i una contrasenya - Rebreu un codi en el vostre correu per a activar el compte - Introduir el codi i activar el compte.

Ara ja podeu veure totes les estacions meteorològiques Davis de tot el món. La nostra (Montcada i Reixac) té el nom Racbsa i la que està prop de les nostres instal·lacions de Montjuïc es diu Fira Montjuic . Per defecte l'aplicació està configurada amb unitats de mesura USA, però les podem canviar entrant en el nostre compte (icona a dalt a la dreta com un ninot) i entrant en "Unitats" També podeu guardar la nostra estació en favorits (així com totes les que vulgueu) per a no haver de fer la cerca cada vegada. Per a això heu de clicar en la icona de la dreta de l'estació del llistat (com una banderola) i aquest es posarà de color verd.

El teu proper repte
comença aquí.